PC Toplama Yardımcısı

Standart

Gerçekten işe yarıyor!
Uzun süredir kullandığım bir siteyi sizlerle de paylaşayım dedim. Fiyatlar ve modeller gayet güncel. Peki ne mi bu? Bu bir internet programı. Bu programla, yerinizden kalkmadan, birbiriyle uyumlu parçaları fazla bilgi gerektirmeden toplayabilir, fiyatını görebilirsiniz.

Nasıl çalışıyor?

Sıfırdan PC toplıyorsanız, herşeyden önce işlemci seçmelisiniz. Örneğin E8500 seçtiğinizde, anakart listesinde uyumlu anakart çıkıyor. Seçtiğiniz anakarta göre de RAM ve Ekran Kartı seçenekleri mevcut.

Başka parça yok mu? Sadece işlemci-ram-ekran kartı-anakart mı?

Tabi ki de hayır. Burada ofis programlarından virüs programlarına, kesintsiz güç kaynakları , klavyeler , fareler ve monitörler var. Hatta disket sürücü bile var.

Dikkat..

Tamam, herşey hazır ama, topladığınız parçaların, kasaya sığıp sığmayacağını, ayrıca güç kaynağının yetip yetmeyeceğini yine de bilen birine sormakta fayda var. Tabi bu siteden aldığınızda , size sorun olursa alternatif yollar sunuyorlardır, ben burdan almadım hiç o yüzden bilemem.

Soracak bir yer de arıyorsanız, CHIP forumlarını tercih edebilirsiniz mesela =).

Siteyi vermeyi unutmuşuz. Umarım işine yarayan olur. Bunun gibi başka siteler var, ancak ben en çok bunu kullanıyorum, gigatek’inkinden daha güncel.

http://www.sanalmarketim.com/pc_topla/

One thought on “PC Toplama Yardımcısı

Bir Cevap Yazın

