ÖSS geldi, geçti

Standart

Bütün sene çalıştık, didindik, dershaneye gittik geldik, ve ne oldu? Geldiğini bile anlamadım, geçtiğini hiç anlamadım zaten, Dokuz Eylül’de 1000 kişiyi aynı anda gördüm, ve hepsi de benim gibi ÖSS’ye giren, kendi çocuklarını bekliyor, hiç düşünüyorlar mı onlar hangi ruh halinde? Açıkçası o kadar kişiyi görünce garip olmadım değil, bu sınava sadece dershanedeki arkadaşlarımın değil; oradaki bir sürü insanın çocuklarının da gireceğini açıkça anladım.

Sınav çok zor değildi, ama 2008 e göre biraz zordu bence, özellikle Sosyal-1’i çok zordu, umarım, herkesin gönlünden geçirdiği yer olur, sonuçlar 13-20 Temmuz arası açıklanacakmış, bekle babam bekle şimdi bunu..

Ama beklerken, Microsoft’un 1 yıl ileriden getirdiği bu teknolojiyle oyalanacağım, Windows 7 ve Office 2010.

Herkes için hayırlısı olsun!

Bir Cevap Yazın

