windows mobile ve akıllı telefon

Standart

CEZoom0

CEZoom1

Evet, yaza yaza bunu yazdım ÖSS’den sonra. Telefonum değişti, HP iPAQ rw 6815, 2 yıllık ama akıllı bir telefon. 416 mHZ işlemcisi, 64 MB Ram’i ile Age of Empires ve Doom’u bilgisayardaki ile aynı kalitede oynadım. Hem de hiç takılmadan, Doom da zor olsa da Age Of Empires ta dokunmatik ekranın verdiği şevk ile.

Bu ÖSS Puan Hesaplama programını aslında ben çok uzun süre önce yapmıştım. Ama normal bilgisayar için. Okulda deneme olduğumuzda kullanalım, puanlarımızı öğrenelim diye. ÖSS geçtikten sonra da, Compact .NET Framework ile de, Windows İşletim sistemi olan telefon için yaptım. Bilgisayar için yaptığımdan algoritma hazırdı, ben bunu sadece telefon ile uyumlu hale getirdim. Bu benim ilk uygulamam. Umarım, daha fazlasını yapabilirim ilerleyen zamanlarda. Normal .NET Frameworkten neredeyse hiç bi farkı yok. Sadece daha küçük alanda çalışmanın getirdiği zorluklar var, o kadar.

Bir Cevap Yazın

