klonlama

Standart

Evet, yanlış duymadınız. Teknoloji o kadar ilerledi ki, artık insanlar kendilerini klonlayabiliyorlar. Bunu biyolojik yoldan yapmanın etiği üzerinde insanlar tartışırken, bilgisayar yoluyla ben kendimi klonladım ve internete videomu koydum.

http://www.vimeo.com/5815693

 

NOT: Artık YouTube ile çalışmıyorum, kendileri biraz fazla zeki olduğu için kullandığım müziklerin filmlerden olduğunu anlıyor, ve “Abi sen bunu koyarsan benim Warner Bros la başım belaya girer, sen git gez bi dolaş, başka bi müzik bul korumasız” diyor, ve ben de ağzım açık bakıyorum bu teknoloji harikası Google hizmetine.

Bir Cevap Yazın

