uzun süreli yokluğum

Standart

 

Uzun süredir yazı yazmıyorum günlüğüme, çünkü bu aralar biraz meşguldüm. Üniversite sınavının sonuçları açıklandı ve Bilkent Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği bölümüne Kapsamlı Burslu olarak yerleştim. Kendimi bildim bileli bir bilgisayar mühendisi olmak istedim ve kalbimdeki üniversiteye yerleştim şükürler olsun. Kayıt işleri, yurda yerleşme derken günlüğüme yazmaktan uzak kaldım. Ama artık yazmaya devam edeceğim. Hazırlığı da geçtim ve CS 101 dersimi David Davenport’tan alıyorum bile. Biyoloji gibi dersler de var ama genetik araştırmalarına mühendis gerekiyormuş, o yüzden o dersi veriyorlarmış bize falan filan. Pek ilgimi çekmedi, ama aldırdıkları kitabı çok beğendim diyebilirim. Anlatımı güzel, bir dergi gibi anlatıyor, ilgi çekecek şekilde yapılmış.

Artık burada bilgisayarda yaptıklarımı ve diğer çalışmalarımı da paylaşacağım. 3 aydır ziyaretçi sayısı epey bir düşmüş, arttırmak gerek🙂

ENG-BilkentUniversity

Bir Cevap Yazın

