Windows Live Messenger 2009’a Geri Dönmek

Standart

Merhaba herkese, uzun zamandır yazı yazmıyordum, faydalı bir yazı yazayım bari diyerek giriyorum işin içine.

Microsoft’u severim, doğduğumdan beri evde en az 1 Microsoft ürünü olması da bunun bir işareti olabilir. Windows 3.1 le başlayan maceram Millienium Edition hariç her sürümünü kullanarak ilerledi ve sonunda Windows 7’ye geldim. Windows 7’den memnunum şimdi hakkını yemeyelim. Ancak Windows Update ile birlikte opsiyonel olarak gelen Windows Live Messenger 2011 ‘i sevmedim, sevemeyeceğim. Bana göre fazla sosyal içerikli, arkadaşlarımı çevrim içi olanlar, benin çevrim dışı gözüktüklerim, çevrimiçi olup da benim çevrim içi gözükmediğim, bütün arkadaşlarım, Facebook arkadaşlarım diye gruplamasına gerek yok.  Ya da News Feed’de Facebook haberlerini gösterip, bazı şeylere tıkladığımda Facebook’u açacaksa hiç kasmasın bence. Ayrıca😀😦🙂😥 gibi ifadeleri de iğrenç ifadelerle değiştirmesini hiç tasvip etmedim.

Kısacası, WLM 2011’i kurdum, baktım, ve kaldırdım. Kaldırma işlemi normal bir işlem ancak eskisinin linki artık Microsoft’ta kolayca ulaşabileceğiniz bir yerde değil. O yüzden ben de linkini koyuyorum 2009 versiyonunun. Ayrıca, tüm programların yüklü olduğu, yükleme sırasında internete ihtiyaç duymayan offline installer da var. Bence çok geç olmadan edinin:

http://g.live.com/1rewlive3/en/wlsetup-web.exe     İngilizce –Online Yükleyici

http://g.live.com/1rewlive3/en/wlsetup-all.exe      İngilizce – Offline Yükleyici

http://g.live.com/1rewlive3/tr/wlsetup-web.exe     Türkçe – Online Yükleyici

http://g.live.com/1rewlive3/tr/wlsetup-all.exe       Türkçe – Offline Yükleyici

Ancak, ben Messenger hariç diğer programları sevdim diyebilirim, diğer programları da gayet güzel gözüküyor.Şimdi MSN güzel değil

Bir Cevap Yazın

