STARS için Daha İyi Android Uygulaması

Standart

BCC’nin geliştirdği STARS android uygulamasını gördük. Yorum yapmaya hiç ama hiç gerek yok.

Uzun süredir nasıl “Android uygulaması yapılır?” konulu bireysel öğrenimimi gerçekleştirmediğim için bir program yapmıyordum, üşeniyordum. Android’in platformu güzel, esnek; biraz kafa karıştırıcı ama hoş. En azından size Mac alma zorunluluğu koşmuyor.

Ben de gerekli tutorialları okuduktan sonra basit bir uygulama yazabildim. Bunu da şu an en azından kendi işime yarayacak olan STARS için Mobil uygulama yazdım. Tamamlanınca Android Market’e de yollayacağım ve de open-source olacak. Şu an source’unu göstermek istemiyorum, çünkü veri okuma kısmı biraz kötü. Ama şu an için olabildiğince efficient. Bir ara bir HTML parserla düzeltmek gerek.

image

Benim yazdığım uygulama neden daha iyi?

  1. Internete bağlanma sırasında arayüzü kilitlemiyor.
  2. Şifrenizi hatırlıyor, her seferinde girmeye gerek kalmıyor.
  3. Android’in kendi arayüz araçlarını kullanıyor. (BCC’ninki de öyle fakat bir WebView içinde desktopta nasıl görünüyorsa öyle gösteriyor)
  4. Ekrana sığıyor.
  5. Login ekranında arayüzü gerekirse kaydırabiliyorsunuz. Böylece klavye açıkken login tuşuna basabiliyorsunuz. (Küçük bir ekranınız varsa anlarsınız)

 

Şu an yazdığım uygulamayı yayınlıyorum, şimdilik sadece Grade sayfası çalışıyor. Diğerleri yolda. Eğer Java’da bana diğer başlıklar için methodlar yazmak isteyen varsa çekinmesin.

Güvenlik konusunda çekinceniz varsa indirmeyin o zaman. Zorla sanki. İndirmek isteyenlere açık. Ki güvenlik endişeniz varsa da bunu denedikten 5 saniye sonra şifrenizi değiştirebilirsiniz. Eğer bugüne kadar şifre toplayacak olsaydım; www.mustafaak.in/srs üzerinden bugüne kadar 7.828 kez görüntülenen hizmetimden yaklaşık 3000 tane toplayabilirdim. Güvenmek sizin bileceğiniz iş. Feedback vermek isteyen herkese açığım.

İndirme linki burada: http://goo.gl/Gcqbp

resim

Bir Cevap Yazın

